Tufutufu O bende de var valla yalan yok kaç kere ev pis,kokuyor diye ağladım🥹 oturduğum ev 7 ay önce yapılmıştı ve ilk oturan bizdik tabii hamile kalmadan önce her gün silip süpürüp mis gibi kokuturdum ama sonra bebiş olunca malesef kaldı her şey ama sağolsun eşim ve annem çok yardımcı oldu ❤️❤️ Yardım istemeden çekinme asla ki zaten bu süreçte sana yardım etmek zorundalar özellikle eşin.
Bebişler sol tarafta yatmayı çok severler ve özellikle dokunulmasını bolcana karnına dokun konuş onunla ben tüm velilerime öyle söylerim gebe olanlara 🌸 (Annem hastalarına söylerken duydum 🙈) ekstra bir şey yapmana gerek yok kuzum bolcana su iç dinlen ve doktoruna dinle emin ol sağsalim atlatırsın bu zamanları ❤️❤️❤️❤️ Rabbim sağsalim kucaklarımıza almayı nasip eylesin bebişlerimizi 🙏 Bir de bolcana dua dinle,inşirah özellikle ruha ve bebeğe iyi gelir ❤️❤️