Rabiakltk5 inşallah çünkü ben telaş etmemiştim normaldir diye düşündüm hep evhamda yapmamıştım sonra kendiliğinden bir düzene girdi şuanda 36 haftalık hamileyim tekrardan yine başladı bu sefer doktora sordum artık o normal dedi normal doğum düşündüğüm için