acemianneee_31 enfeksiyon kapmış olabilir canım dikişler kontrol et bi şişlik ve iltihap varmı 25 temmuz da bende normal doğum yaptım emzirmeye çalışırken zorladım sanırım son kısmında enfeksiyon olmuş ne oturabildim ne hareket edebildim. Her wc sonrası duşta ılık su ile yıka alt tarafını sonra fön makinası ile kurut batikonla pansuman yap tekrar kurut ve doktorun antibiyotikli krem verdiyse onu sür inşallah iyi gelir bana iyi geldi