Kızlar ilk hamileliğimde bebeğimin kalp atışını hiç duymamamıştım gelişemediğini öğrenip doktor gebeliği sonlandırmıştı kalp atışı olmadığından 6 ay sonra tekrar hamile kaldım bugün o minik kalp atışını dinledim son adet tarihine göre 8+6 ultrasona göre 7+6 yız her şeyimiz çok normal arada ki bir haftalık geçikmede son adetim baya uzun sürmüştü 10 gün kadar o yüzden dedi doktorum ama çok şükür Allah’ıma bu bambaşka bir duygu yazıyorum ki benim gibi daha öncesinde kötü bir gebelik geçmişi olan annelere umut olayım ben de çok korkuyordum ama şükürler olsun Rabbim hepinize nasip etsin inşallah Allahım cümlemize tüm isteyene nasip etsin isteyen bekleyen herkese en kısa zamanda ❤️❤️