3prens1prensesmom ikramomm antibiyotik , vitamin , kan ilaci , kabızlığı önlemek için bir ilaç ve agri kesici igne kullanmistim hepsinide doktrum kendisi vermisti
Deletedmom_110 ikramomm kutu bitecek yazıyordu üstünde bir iki tane kalmıştı ağrılarım geçti diye içmemiştim
Pyrz_07 ikramomm ilk haftalar kullanmadım ağrı kesicii iğne olurken iğneyi yapan hemşire kullanmamı söyledi enfeksiyon kapabilirsin riskli dediği için 1. Haftadan sonra kullanmaya başladım
hemsirebianne0901 ikramomm sezerryan sonrasi antibiyotik olası bi enfeksiyonu önlemek için kullanılması önerilir dikis yeriniz açılabilir akıntı olabilir boyle bi durumda daha zorlu müdahale gerekebilir ve aciniz daha cok olur vücut toparlamaz bu nedenle kullanmanızı tavsiye ederim
Kubrailkan İlk hafta kullandım sonrabiraktim 😬 ama sonra ağrılar sızılar başlayınca bende tekrar kullanmaya başladım pişman olup 🙊
hemsirebianne0901 ikramomm aile hekiminize rica edip kan testi verebilirsiniz sonuca göre kullanabilirsiniz biraz ihmal etmişsiniz çünkü
ceren_1411 Antibiyotik ve ağrı kesici kullandım antibiyotik zaten 1 haftalıktı ağrı kesiciyi ağrım çok diye ilk 3 gün sabah akşam kullanıyordum.Ağrılarım bitince ağrı kesici içmeyi bıraktım
myangelson ikramomm ben hem iğne hem hap kullandım ama enfeksiyon kaynaklı erken doğum yapmıştım o yüzden de kullanmış olabilirim