Tubi57 Merhaba arkadaşlar, normalde adet döngüm 33 günde oluyorum. Temmuz ayında 28. Günde adet gördüm. Bugünde 28. Gündeyim. Test yapsam çıkar mı sizce ?
Betulhdvrd Tubi57 bence birkaç gün daha bekleyin normal döngünuzde olacaktır belki de yine olmazsanız öyle yapın
Tubi57 Daha önceki hamileliğimde adetim hep düzensizdi 33-35 döngüsü vardı reglimin. İlk defa 28. Günde olduktan sonra hamile kalmıştım oğluma. Ondan dolayı acaba yine aynı şekilde mi olacak diye heyecan sardı beni :))