[silindi] Gop kadın sağlığı merkezi var özel ben orada ahmet beye gidiyorum çok ilgili gibi durmuyor en başta ama çocuğun gelişimi organlarını hep ince ayrıntısına kadar inceler hatta bazen yüzünü göstermeyi bile unutuyor birde fahri bey var o da iyi bir doktor tatlı dilli konuşkan bebeği güzel inceler hep konuşur hastasıyla ve fahri bey bir tek sezaryen yapıyor iki doktorda doğumlarını beşyüzevler şafakta yapıyor fiyatlarda ortalama 4500-5600 arası değişiyor