Kızlar 33. Haftamdayım, 2 gündür idrar sonrası silmeyle peçeteye renksiz berrak şeffaf bi akıntı geliyor. Her silmede geliyor. Az az çamaşırdada görüyorum 2-3 damla. Ama amniyon sıvısımıdır normal akıntımıdır ayırt edemiyorum. Bu haftalarda olup başına gelen var mı ? 🙏🏻