Hanımlar bana doktor magnezyum kan ilacı antibiyotik ağrı kesici falan verdi ama ben ilk hafta hiç birini kullanmaya fırsat bulamadım tamamen aklımdan çıkmış ve sonrasında da geç kaldım diye kullanmadım sonra da çok suçlu hissettim şuan 26 günlük lohusayım ne yapsam bilmiyorum en çok antibiyotik için pişmanım ya bir şey olursa diyip duruyorum doğum yapanlar sezaryen sonrası sizde nasıl oldu ?