Milenaa Şeker muhabbeti çıkana kadar bende öyleydim, hatta daha beter.. Öğle 3ü buluyordu kahvaltı yapmam. Annem, eşim herkes aynı şeyi söylüyordu ama bebeğimin gelişimi gayet iyiydi hep.. Tabii abartmamak lazım, beslenmeye dikkat etmek lazım ama beslenmeden ziyade psikolojik baskı bebeği daha çok kötü etkiliyor. O yüzden kendinizi dinleyin, anne olan sizsiniz ve en iyisini siz hissedip uygularsınız