Aysh89 Sahranr bn son 30.cu haftalarda alerji yapmaya başladı doktor a sorarak bırakmıştım. Gyne ferro kullanıyordum
Deletedmom_33 Sahranr Doğuma kadar, magnezyum demir ve decavit kullandım. Doğum sonrası da 1-2 ay demir hapına devam ettim
Minikalbim111 112268 bende ilk başta onu kullandım ona devam edecek sandım ama çok büyük verdi malesef 😢 yutamıyorum
DidemDnnz Sahranr bana da doğuma kadar kullan dedi elenatal 2 kullanıyorum. Bir de aslında olmazsa olmaz şeyler değil ama her ihtimale karşı kullan dedi