Merhaba hanımlar, 2 ay önce doğum yaptım 4 5 doktora götürdüm bebeğimi fakat hiçbirine ısınamadım. Gidip memnun kaldığınız doktor var mı beylikdüzünde? Bilmiyorum bende mi sorun var ama istiyorum ki bebegin gözlerinin içine baksın ilgilensin onun diliyle yaklassin şefkatle muayne etsin. Gittiğim herkes sadece süre doldurmak istiyor. Bebegin yüzüne dahi bakmıyorlar. Sonuçta para veriyorum zor geliyorsa hasta kabulü yapma.