Mavisss07 Arkadaşlar 15+3 hamileyim herşey yolunda hiç bir sıkıntı yok ama tek sıkıntı benim sigara kullanmam kullanan varmı aranızda nasıl bırakıcam bilmiyorum
Mavisss07 oykumm_1233 keşke bende 3 tane içiyor olsam ama benim yarım paketi buluyor ama içime öyle çekmiyorum korkuyorum da ama bugün 3üncü sigaramı içiyorum şaka gibi normalde çok içerim
oykumm_1233 Mavisss07 içine çekmiyorsan dudak tiryakısı gibi bıseymısın yavrum , bıde ben yarım yarım içiyorum sonduruyorum sonra tekrar yakıyorum ondan az benımkı
Mavisss07 oykumm_1233 ama senin ki daha tehlikeli canım söndürüp içme yarıda at yine başka yak öyle yapma dudak tirkakisi değil biraz korktuğumdan öyle yine çekiyorumdur içime hele bi sinirleneyim bi paket bulur içmem
Merom Mavisss07 bebeğinizi düşünmüyor musunuz hiç ben hamile kalmadan önce 1 paket içerdim günde şimdi içsem vicdan azabı çekerdim