Telomer bende burda bekleyeyim nişandan en fazla kaç gün sonra doğum gerçekleşiyor merak ediyorum. 37+2 sabahı çatı muayenesi oldum 3cm açıklık, nst normal, sancı vs yok. İkindi gibi nişanım geldi ara ara da gelmeye devam ediyor. Doktor muayeneden sonra kanama vs olursa korkma demişti zaten bekliyordum ama doğum nişandan ne kadar sonra gerçekleşir sancılar ne zaman başlar çok merak ediyorum. Rabbim sağlıklı kolay doğum nasip etsin