Doktorum Siyatik olabilir dedi fakat hiç bir ilaç yada tedavide bulunmadı diz kapaklarım da iğnelenme biraz üst uylukta yanma ve batmadan ağlıyorum elektrik akımı var bacağımda sanki Siyatik kalçadan olur diye biliyorum fakat bende bu belirtileri taşıyor sadece