MuratZeynepDiner kızlar 15 haftalık gebeyim bugun doktorum bu teşhisi koydu cok korkuyorum bu durumu yaşayan plesantası yukarı cıkan varmı😔
Ilknur911 MuratZeynepDiner bende aynı durumdayım canım yukarı çıkmasını bekliyorum 22. Haftamdayim hala aşağıda 😞
Cigdembakar MuratZeynepDiner 22. Haftamda öğrendm bnde 24 de yukarı çıkmştı imşallh siiznde kısa zamanda düzelir
MuratZeynepDiner Ilknur911 ne gibi belirtilerin vardı canm iki gün önce kontrolde hersey yolunda dedi bugun bu teşhisi koyunca iki günde ne değişti anlamadım
Ilknur911 MuratZeynepDiner canım bir belirtisi yok malesef benimki rahim ağzını tam kapatmıyor çok büyük bir problem yaratmaz dedi.. Banada kendi doktorum soylemedi. Çünkü çoğu kişide varmış bu sorun ileriki haftalarda çıkar diye erken dönemde söylemiyorlar.. Sana tam ne dedi rahmin çok mu aşağıdaymış
Cigdembakar zeynepdiner banada öyle demişti çıkmazsa en kötü sezeryan yaparsn zaten normal doğumu engeller bebeğe zararı olmaz içini ferah tut
BurcuAydin Haftamizdayiz plasentasi aşağıda zamanla yukarı çıkar dedi dr. bekliyoruz inşAllah çıkar 😊 benim ağrım oluyor rahimde bazen bıçak saplaniyor gibi oluyor plasentasi aşağıda olduğu için mi diye düşünüyorum kontrole var daha malesef.
ZeynepSare Bende de vardı 1ay kadar yattım bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor gönlünüzü fetah tutun bol bol uzanın ayakta çok durmayın inşaAllah geçer hepinizin ☺