Merviiss Btlsa bende tıpa gidiyorum da sedye var sadece o yüzden sormak istedim demekki devlet ve tıp sedyede bakıyor. Uzanıyorum bacakları mi kaldırıyoruz nasıl oluyor acaba acısı vs oldu mu
Merviiss Deletedmom_110 bende bilmiyorum işte sormak istedim ki yapılıyormuş:) çünkü odada catal yok ozelde gittiklerimde vardı tıp fakültesinde yoktu.
1mercimek_annesi Merviiss sedyenin alt kısmında hafif bir boşluk gibi yer var oraya peçete tarzı bir şey koymuşlar oturunca anlıyorsunuz kalçanızı oraya yerleştirip bacaklarınızı actiriyorlar bende devlete ilk defa gittim öyle yaptılar
Merviiss 1mercimek_annesi bende kendimi kasmaktan korkuyorum başka şeylere adapte olmaya çalışacağım artık çünkü yoksa normal doğum yapmak bile zor hale geliyormuş cati muayenesi olamazsak açıklığa nasıl baktircaz :(
1mercimek_annesi Merviiss evet bilinmediği için boşu boşuna suni sancı çekiyormuşuz sonra sezeryana alıyorlarmış benim komşumun çatısı uygun değilmiş iki gün sancı çektim ben sonra sezeryan oldum yine diyor