merhaba arkadaşlarım 31 haftalik gebeyim. geçen hafta muayeneden sonra doktorum 24 saat idrar tahlili istedi. 24 saat boyunca idrar biriktirip toplayıp göndermiştim.
şimdi mesaj atmış ki sabah 8 30da bekliyorum seni idrarında protein çıkmış görüşmemiz lazım diye.
bu durum nedir?
İnternete bakınca biraz korktum.
başına gelen yaşayan var mı arkadaşlar bilgi verir misiniz yarına kadar duramıyorum