CansuAmine Bebegin doğum.pozisyonuna geldiğini nasıl anlarız 32 haftalık hamileyim 29 da daha donmemisti .nasil döndüğünü anlariz
MeriHera CansuAmine zaten 29 erken dönmesi için genelde 32. Haftadan sonra dönüyorlar. Dönmesi için biraz hareketinizi arttırabilirsiniz. Kendinizi yormadan eğilmeli işler yaparsanız dönebilir bende öyle oldu zaten sonra tekmeleri gögüs altında hissetmeye başlayınca döndüğünü anladım
girl_boy_annesi CansuAmine kafasını rahminin orada hissediyordum SEm sert dokununca , ebede oraya bastırıp kafası kanala yerleşmiş demişti 36. Haftadan itibaren oldu 39+4 de doğurdum zaten 🥰
Eliiiiif CansuAmine benim başından beri makat gelişti ölüyodum ağrılardan 32.haftada baş aşağı dönmüş
Pcoslubiranne CansuAmine benimki basindan beri dogum pozisyonunda. 30 haftada gittim bu yuzden cok ageim oluyor kafasiyla baski yaptigi icin.Bazen yuruyemiyorum.bile.
CansuAmine Valla hiç oturmuyorum desem yeri kayinvalidemle oturuyorum gelen giden gorumcelerim falan surekli ayaktayım kendi kızımda var 4 yaşında mecbur hep ayaktayım. Su aralar bi sertlik sol tarafımda hissediyorum acayip göğsüm daralıyor ozellikle