Gece 1o dan sonra birşey yemiyorsun,
Ertesi gün erkenden şeker testi için gidiyorsun aç karına bir kan alınıyor, Sonra glikozu içiyorsun 1 saat sonra veriyorsun tekrar kan veriyosun 2 saat sonra Bidaha veriyosun hepsi bu kadar canım.
Glikozun tadı benimki elmalı soda gibiydi.
Ayilip bayilanlar oluyor hiç anlamadım ben açlığa dayanamadigim halde yaptım bebeğim için yine olsa yine yaparım.