Harika178 Yaren09 merhabalar mart doğum, 6+1 günlüklen kontrole gittim duyamadım 1 ay sonra gel dedi, suan 8+1 im belki bu hafta gidicem bekliyemem 2 hafta daha 🥲
Ela344 Yaren09 9+3 olduk 🥰🙏🏻 Halsizlik uyku dışında bir problem yok 😀 3 gün sonra doktora gidicez tekrardan bakalım
Yaren09 Harika178 Maşallah inşallah sağlıkla kucağınıza alin 🙂 ben de daha yeni öğrendim 5 haftalık tam 1 hafta sonra keseyim görmeye gidicez kalp atışını daha duymayiz sanırım.zamqm nasıl geçecek bakalim
limoncicegim2 Bizde 4,5 haftalıktık şuan 5 olmuşuzdur keseyi gördük bakalım nasıl ilerlicez iki düşüğüm var çok endişeliyim
Yaren09 limoncicegim2 benim çevremde dusuklerinden sonra 2 çocuk sahibi olan tanıdıklarım var içiniz rahat olsun inşallah sağlıkla büyüsün bebiş