Bebegim_78_78 benim ilk doğumum genel anestezi ile oldu ama suni sancı vs almistim öncesinde spinal olamazdı yani. Şimdiki hamileliğimde spinal olsun diye düşündüm ama korkuyorum sonucta ’kesiyorlar" 😅 ama kendime gelmr açısından ve bebeğin doğuş anini görmek için spinal olsun istiyorum. Ve birde genel anestezi sonrası narkozun etkisiyle çok fazla ağrılarım oldu, oyle bir şey sizde oldu mu