Deleted4445656 mucizem721 iki isimde zor söyleniyor gibi geldi bana açıkçası tek isim olarak hepsi güzel valla
mucizem721 Deleted4445656 yaa sormayın o kadar zor ki şu isim konusu lavin ismini ben çok beğendim eşim de Ebrar ama telafuzda zor sanki ama ikisini de koyarsak yine tek isimle seslenecegiz sanırım eşim Ebrar ben lavin 🙈
mucizem721 Deleted4445656 Evet anlamı bakımından ve Kur’an’ı Kerim de geçtiği için bende bı yandan istiyorum da 🙈🙈