Qnl ılk aldıgımda bır hafta yapamamıstım uc olcek ıctım altı yedı saat sonra cıktım sonrasında etkısı zaten uc dort gun suruyo hergun ıcmeye gerek yok sonrakı zamanlar olcegını azaltıp ıctım haftada ıkı olcek bır kere yada bır olcek ıkı kere seklınde hergun ıcılmez zayıflarsın 😀