haticektrnc 31+5 haftalığız oğlumla ve bu gece nişanım geldi. Hemen doktorla görüştük hastaneye geldik. İlaç verdiler serum da takıcaklarmış Ne yapacağımı bilmiyorum daha çok küçük 😔 Şuan hastanedeyiz yatış verdiler ne olur dua edin vaktinde zamanında gelsin 😔
EzgiGizemzerOuz haticektrnc dualarım sizinle Allah ım yar ve yardımcınız olsun inşallah güçlü durun bebişinize ve kendinize güvenin 🙇🏻♀️💕
Nnzhktt haticektrnc durduruyorlar o haftalarda diye biliyorum inşallah herşey yolunda gider vakti saatinde gelir bebeğin