dne-dasdemir
Hastanede güzeldi yenidoğan yoğun bakımı da var
Çocuk hekimleride iyi .
Yanında ben kaldım ondan biliyorum
Bizzat ilgilenen bebek hemşiresi yoktu nöbet kalmıyorlarmış , şimdi nasıldır bilmem tabi . Bu durum hariç herşey güzeldi .
Bebek hemşiresiligini de ben üstlendim yeğenimin. Ama ben olmasam ablam hep uyudu cok yorgundu odaya hiç bebek hemşiresi vs gelmedi bebek için sıkıntı olurdu