Merhaba arkadaşlar 18 haftalık gebeyim mide bulantılarım 10 uncu haftadan sonra neredeyse bitmişti ama bugün haftalar sonra aşırı derecede kusma ve bulantı yaşıyorum yediğim şey 5 dakka geçmeden geri çıkıyor normal mi bu durum bebek büyüdüğü için tekrar başlamış olabilir mi 🥹