minik_koala_ve_annesi
Bazen benimde tansiyon çok düşüyor üstüne üstlük şekerim de düşük çıktı yükleme sonrası. Sen öyle yorgun düşünce bebek de durgunlaşıyor problem yapma. Hergün maden suyu tüketmeye çalış bir de zeytin, tuzlu ayran gbi şeyler tüketebilirsin. Bu yaz sıcaklarında terleyip tuz da atıyoruz vücuttan. O da etki etmiş olabilir dikkat et kendine, yüksek tansiyon daha riskli böyle rahatlatabilirsin