mor_menekse1 oğlum bu ayın sonunda 7 yaşına basicak çok şükür. Tabi yaşıtlarına göre görünmüyor daha zayıf daha küçük görünuyo ama şuan sağlıklı en azından çok Zorlu süreçlerden geçti o küçücük bedenine göre . Kalp ameliyatından snra daha hareketli bi çocuk oldu. artık kendine geldi smdide yerinde duramıyo 😄Kalbinde bı sorun yok çok şükür. Konusma geriliği var onun için dil terapisine gidiyo.dogdugnda göz teması kurmuyodu bzmle çok geç bakiyodu .oda düzeldi çok şükür çok hafif kaldı ama oda düzelecek zamanla . bu sene 1. Sınıfa da başlayacak. Biz bu hallere gelene kdr neler çektik neler atlattık tabi böyle olmasaydi keşke hc bsy ama artk buda bzm imtihanımz diye bakıyorum. Bsylerde sebep oldu belli ki. Kimi suclasam ki bu olayda esimimi kendini doktor sanan adamimi 2 çocuklu olmasına rağmen tecrübesi sıfır olan hemşire görümcemimi. Malesef bazı şeylerin yaşanacağı varsa yaşanıyor ve hiç bi sekilde engel olamıyoruz. Oğlumla çok acı kötü tecrübeler edindim ama 2. Çocuğumda artk tecrübe sahibiydm kendi bildiğimi yaptım kimseye kulak asmadim ve kimseye de fikir sormadım eşime dahil. Bazen düşünüyorum bende hala nasıl suyunun bittiğini anlamadı gelişiminin durduğunu bilemedi. 35 36 haftaya kdr herşey gayet normaldi cnku . Birde benim oğlum 2 kordonluymus anne karnında buda doğumun son aylarında ani su bitmesine ve gelişim geriliği olmasına sebep oluyoms ama ben bunu yine oğlum 2.5 yaşında nörolojik muayenesi sırasında öğrendim. 2. Gebeligmde sırf bu yüzden sürekli doktora gidiyodm hatta kizmda 2 kordonluydu onun için son aylarımda bunların hiç birini yaşamamak için 38. Haftama gelince doğum yaptım.