Ebrush gözünüz aydın sağlıcakla büyütün bebeğinizi insallah💛 bende sizinle aynı durumdayım 37.haftada 3500gr 51 cm geldi bebek kafasıda büyük 3buçuk hafta önden gidiyo, kendi doktorum normal doğum yanlısı olduğu icin sezeryan falan demedi ertesi gün hastanede baska isim vardi o zaman gitmisken baska doktorada bi görüneyim bakalm ne diyecek dedim. Kadin direk bakti dedi kafasi cok büyük bu bebek 39 40ı bekler kafasi bu hızla büyür ve kendisi de kilo alirsa sana cok zor olur sezeryandan daha kötü olur dedi ilk hamileliğim benimde. Cumartesi kendi doktoruma randevum var çatı muayenesi yapacağını söyledi eğer ki kilosu kafası daha öne gittiyse çatı muayenesi yaptirmadan sezeryan düşünücem karnımda hic aşağıya inmedi gören diyo bu bebek 41i görür