Kızlar 34. Haftadayım 32. Haftada kontrole gittiğimde nst de kasılmalarım çıkmıştı. Bugün ağdaya gitmeyi düşünüyorum. Bir kaç kişi ağdaya gitme kasılmalarını arttırır, sancı başlatır tarzı yorum yaptı.İçime şüphe düştü. Kasılması vs varken ağda yapan oldu mu?