Mehtapkz Gölcük medarı bilmiyorum ama İzmit medarda Yasemin Yarar Kıvrak var kesinlikle tavsiye etmiyorum Gölcük’ü de gidiyor mu bilmiyorum gidiyorsa bilginiz olsun . Bana 36. Haftama kadar bebek çok iri 4 kilo üzeri doğar mecbur sezeryan alırız dedi ben normal doğum istediğim için çok korktum iri dediği için . Özel anlaştığım ebe ile tanışması için gittiğimde bebeğin kilo alması gerekirken 500 gram eksik ve 10 cm kısa çıktı üstüne 3 kiloyu geçmez dedi . Beni aylarca iri diye korkuttu sonra bunu dedi . 38. Haftamda hemen sezeryana alalım suyun azalmış , bebek kakasını yiyebilir, plasentan yaşlanmış bebek kilo alımı durmuş diyerek telaşlandırdı bir önce ki kontrolde güvenimi sarstığı için kabul etmeyip o gün başka bir doktora göründüm ve dediği hiç bir şey doğru değildi her şey yolundaydı . Normal doğumdan korktuğunu ebeye söylemişti zaten sırf korkusundan beni de korkutup planlı risksiz bir sezeryanla beni doğuma ikna etmeye çalışmıştı .