Hamile arkadaaşlar merhaba..Benim bilgisi olan arkadaşlara sormak istediğim bişey var ben 11 haftalık hamileyim fakat kanamalı bi hamileleik geçiriyorum ve doktorum devamlı 10 gün 5 gün tekrar 10 şeklinde raporlar veriyo bugüne kadar işe 3 gün gittiysem 5 gün rapor aldım hep böyle geçti ve rapor hakkımın sonuna geldim 2 yada 3 günüm kaldı ve hamileliğimde daha yolum uzun doktorum devamlı yatcaksın diyo ama iştende çıkmak istemiyorum doğum paramı almak için merak ettiğim bu 40 gün rapor hakkımız sene sonundamı yenileniyo yoksa bizim işe giriş tarihimizdemi yenileniyo bilgi verirseniz çok sevinirim