Milkkk bende 2. Kürtajı mı 2 hafta önce oldum 6. Haftalarda oldu ikisinde gelişim olmadı bebek gelişmedi bende de kan pıhtılaşma var sanırım doktor öyle dedi perinotoloji bölümüne sevk etti ona gitmeden hamile kalma dedi gebe kalınca hemen iğneyle başlayınca sağlık mı ilerliyor sadece iğbemi kullanıyorsunuz 😞