Duyguch01 Kızlar bugün kalp atışı için gittim doktor olması gerektiğinden daha yavaş atıyor 1 hafta beklicez insallah durmaz dedi bunu yaşayan var mı :(
Meleeeda111 Duyguch01 bana da aynısını soylediler 7+4 idim bende diğer kontorlume gittiğimde bebegimin kalbi durmustu kurtaj oldum o durumu çok iyi biliyorum ama sana tek diyeceğimi şey haftaya kadar asla Foruma girme internette bisey okuma ben okudum kafam agriyodu dusunmekten, inşallah gumbur gumbur atar kalbi dualarim seninle çünkü bu durumu yaşadım. ALLAH ol der ve olur .
gozdetrhn Duyguch01 ya benimde son adete göre 7+3 bende çarşamba günü gideceğim kontrole kese görünmüştü ama canlanıp canlanmadığına bakacağız demişti doktor o kadar endişeliyim ki off
Gul_Baharr Duyguch01 rabbim yardımcın olsun inşallah hiç birşey olmaz sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbim
Duyguch01 Meleeeda111 canım Allah razı olsun. Ben bir de bi düşük yaşadım tekrar bu olunca cok korkuyorum :( rabbim hepinizin dualarını kabul etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Senazeynep34 Canım moraliji yüksek tut, o minik canavarcik yaşama tutunmak için savasirken sen böyle yelkenleri suya indiremezsin 😊 yapma böyle şeyler annesi, mutlu ol, gülümse 🥰
Duyguch01 Senazeynep34 Allah razı olsun kuzum benim başka doktora da gittim o da iyi dedi makineden mi anlamadım ki :(
Duyguch01 lavinia12_ başka doktora da gittim kuzum o doktorda gayet iyi dedi makineden mi anlamadım :(
lavinia12_ Duyguch01 yok takma kafana sites yapma boşuna duymamış olsaydın sıkıntıydi ben o haftada gittim resmen çok çok ince duyuyorduk hiç denilecek kadar azdı iki hafta sonra gittim düzelmişti bence seninde öyledir korkma
Duyguch01 gozdetrhn benim başka doktor adet tarihine göre 7+3 ama bebek 6+4 günlük dedi. İnsallah hepimiz için her şey yolundadır 🙏🏻🤲❤️
Busraa111 Duyguch01 canım benimde o 7. Haftada lekelenme sonucu bunu öğrenmiştim malesef 12 haftada kalbi durmuştu kürtaj oldum doktor duphaston vermişti birde coraspin 1 haftada düzelmişti canlanmıştı daha çok sonrasında bende kan pıhtılaşma çıktı malesef ve tiroidlerimde sıkıntı oldu bence önlem amaçlı kan sulandırıcı iğne vurulabilirsin tabi bunu her doktor yapmıyo malesef bazısı onaylıyor bazısı kan pıhtılaşma olduğunun kanıtı olmadan vermiyor