Selam hanimlar ❤️ Gene annelerdenim, 18 yasindayim ve 20+5 ’deyiz minik kizimla .
Herkes 2. Trimester cok rahat gececek vs dedi. en kolay ve rahat dönem dediler Ama benimki hic Öyle gecmiyor…
Sizde nasil? Varmi benim gibi olan. Geceleri uyuyamiyorum, belim cok agriyor . Gün icinde hem harekette oluyorum hem de dinleniyorum Ama bacaklarimin agrisi bazen cok kötü oluyor. Hatta Bazen önceden oldugu gibi mide bulantisindan yemek de yemiyorum ( cok nadir).
Onun disinda cok yemek yiyorum😂 Daha baska seyler de var . Siz de nasil veya nasildi 2. Trimester de?
Benim ki böyle