Korkutmak için söylemiyorum sakın yanlış anlamayın bende anneyim ve yeniden anne olacağım kasımda inşallah. Kuzenimin oğlu ilk oğlumla yaşıt 8 yaşında. Ona da detaylı ultrasonda böbreğinde kist var çürüyecekti böbreği dediler. Çürüdü ama hiç bir etkisi olmadı. Yavrumuz şuan 8 yaşında Allah’a çok şükür hiç bir sıkıntısı yok sadece senede bir kontrole gidiyor o kadar. Düz duvara tırmanıyor, bahçedeki çardağın üzerine çıkıyor.
İnşallah hiç olmasın hiç çürümesin yanlış görülmüş olsun inşallah. Kim ister senede bir bile olsa kontrol için stres çekmeyi. Allah şifalar versin sağlık versin