Mihribandurmaz13 19+3 oldum,cinsiyet 14. Haftada %99 kız dedi ama yine de bir ay bekle dedi bugün gittim yine kız ,kredi kartının kesilmesini bekliyorum alışveriş için . Uğursuzluk alışverişi erken yapmakla ilgili değil hatta onun adı uğursuzluk değil nasip ❤️ Doğum anına kadar ne olacağının garantisini kim verir ya da doğumdan sonra , Rabbim sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin ,bu piyasada bence başlayın millete de he diyin geçin