38+4 olduk bugün ve geceden beri bacaklarımda ayaklarıma kadar bir ağrı var yürümeye halim yok derecede. Kimisi doğum belirtisi olduğunu söyledi gerçekten böyle bir şey yaşayan oldu mu sancım yok sadece kasıklarım ve bacaklarımda aşırı ağrı var yürüyünce geçer diyorlar ama daha çok ağrıyor.