Yasmin66- Merhaba 35+2 günlük hamileyim dün akşam 20.30 itibariyle sağ kasığımda ve belimde ağrı var regli oluyormuşum gibi ancak herhangi bir lekenlenme olmadı kontrol ediyorum beyaz akı tı var acaba bebek aşağımı iniyor yoksa doğum mu başlıyor 🤧
Sarahh Yasmin66- doğum sancı çok ağır yani ne uzana biliyosunuz ne otura eğer öyle bi ağrı girdiyse karnınıza bilinki doğum sancısı