2prensesannesiiii merhabalar, grcmiş olsun öncelikle allah sifa versin. Peki bu testi düşükten ne kdr sonra yaotırdınız? Benimde 2. Düşüğüm oldu 8 yasında oğlum, gecen sene agıstosta 20 haftalık, gectiğimiz cumada 17 haftalık ani kalp durması sebebiyle kaybettim. Tıbbı genetikten rwndevu aldım 15 agustosa ama erken mi? Belirli hafta gecmesi gerekiyor öu?