112268 merhaba ikili normal çıkarsa üçlü ya ıltıcı oluyor muş benim ilk gebeliği di ben bilmedim o zaman Ankara Gata yaptı birde bunu özel olsa para için deriz belki ben detaylıyı başka bir ildeki devlet hastanesine yaptırdım bana ikilin güzel ğçlü gereksiz ve yanıltıcı detaylın tertemiz çıktı dedi ve doğuracağım tarihe kadar dedi o tarihte doğumum oldu bence ikilide üçlüde gereksiz ve kafa karıştırıcı olacak doğduktan sonra da olur hiç stres yapmayın bence