Svcncmrnz Aynis ben 36+5im valla biran önce doğsun istiyorum bu sıcaklar ve evde iki yaşında kızım var ayrıca ev işi yemek derdi hamilelik çok zor geçiyor doğsa belki bu kadar zor olmaz alttan baskı ve batmalar da var en zorlayanda o hareketlerimi kısıtlıyor
Tatlisannedilekk Aynis 38+2yim 22aylık oğlum var, gelmiyor bir türlü oğluş🤦🏻♀️ sıcak bir yandan çocuk bir yandan hamilelik bir yandan çok zorluyor
Aynis Svcncmrnz burasida cehendem gibi benimde 5 yasinda oglum var normal dogummu sizinkisi ben ikinci erken olur diyodum 🤦🏼♀️ ne sanci ne agri hic bisey yok cok bunaliyorum gercekten nezaman dogacak 🥺
Aynis Tatlisannedilekk sizin gününüzde gelmis 38 den sonra zaten insan bunalima giriyo nezaman nerde nasil olacak gunu dolunca ayri bi dert 🤦🏼♀️