Tirtir5 Kızlar nasıl gidiyor hamilelik riskiniz varmı ? Bebeği hissedebiliyomuusnuz benim 14+5 hala hissedemiyrum düşük riskim var yatıyrum sürekli ne zaman gecer bu risk
Milkkk Tirtir5 14+2 🥰 Çok şükür rahat geçiriyorum canım . Bi tehlikem yok . Neden kaynaklı düşük tehlikesi yaşıyorsun ? 3. Aydan sonra rahat geçirmen lazım aslında . Plesanta mı aşağıda ? Kanaman mı oluyor ?
Tirtir5 Milkkk kanamam oldu canım 1 hafta önce igne burdular progestan verdiler işte bakalım 10 unda tekrar kontrolüm var nolcak bilmiyorum. Benimde güzel geciyo şimdilik ama yatıyrum işte bu aralar