Bernnnaaaa Kızlar 2li testte herhangi bir risk çıkmadı çok şükür. Böyle olup 3lü ve 4lü test yaptırmayan var mı
SunnyG Ben doğum paketinde var diye üçlü de yaptırdım ama pakette olmasaydı gidip yaptırmazdım. Zaten ikilinin doğruluk payı daha yüksek, üçlü düşük. Ama dörtlü taramada ekstra başka bir hastalığa daha bakılıyormuş diye duydum. Belki o yapılabilir ekstra.
irem-1999-54 Bernnnaaaa benim de doktorum 2 li teste bi sorun cikmadıgı icin diyerlerinede gerek yok dedi insallah hepimiz evlatlarımızi saglıkli sekilde kucamiza aliriz😇
Asdfggff Bernnnaaaa ben sadece 2 Li ve 4 lü yaptırdım ilkinde bir risk çıkmamıştı ama doktor önerdiği için yaptırdım
Deletedmom7373700 Bernnnaaaa ben yaptırmadım. Doktorum risk yok diğerlerini yaptırmana da gerek yok dedi. Detaylı yaptırdım sadece
Umutaren Zaten 3 lü 4lünün doğruluk payı %30 %40 civarı o yüzden bağlayıcılığı yok demişti en güvenilir sonuç veren 2li
Bernnnaaaa Umutaren evet bana da öyle dedi detaylıda da inşallah bir sorun çıkmaz. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi