Nsdpg
Mayıs ayında görümcem orda doğum yaptıda sezaryen olarak doktorunda biraz indirimiyle 13 bine yapmıştı diye biliyorum. Şimdi ki fiyatı duyunca o yüzden şaşırdım açıkçası.
Bende batı bahata gidiyorum normal doğum için 5800 sezaryen 7400 dediler. BHT Clınıc içinse 2 katı gibi bir fiyat düşünebilirsin diyolar 🤔