Selamlar 🌸 Özel klinik ve devlet hastanesi kontrollüyüm.Sat 1 Şubat fakat özeldeki doktorum 6 şubata çekti.Yumurtlama tarihim 5 gün geç olmuştu beklenenden.Devlette hep 1 şubat diye giriyorlar.Çalışabilir raporunu büyük ihtimal devletten alacağım ama hangi tarihi göre verirler bu kafamı karıştırıyor.Çalışabildiğim kadar çalışmak istiyorum malüm doğum sonrası izinler de önemli.