Canancndn Burcu7260 banada sağlıkocağındaki ebe 16. Hafta dedi. Arayacağım dedi ama arar mı bilmiyorum. Şuan 15+4 teyim haftaya gidicem
LmnLcheesecake 20 haftalıkken olmak gerekiyormuş ilk dozunu. İkinci dozunuda ilk dozdan 1 ay sonra. Zaten sağlık ocağı sizi arıyor kan tahlili için felan 18. Haftada o zaman sorarsınız tetenoz için ne zaman geleyim diye söyler onlar.
Dilarakr Burcu7260 bende şehir değiştirdim sırnaktaki sağlık ocagı 16. Haftamda bebek hareketi hissediyorsan gel yapalım dedi hissediyordum ama erken Bi haftaydı bana göre şehir değiştirdiğimi söyledim orda yaptır dedi suan oldugum yerde sağlık ocagına gittiğimde biz 20 24 te yapıyoruz bu şekilde ilerliyoruz dedi bende 20 24 te yaptırdım ikisinide