Kizlar 6 gun once sezeryan oldum corona oldugum icin dontor su gecirmez bant varya yara yerinde onu cikar kendin dedi cikardik esim ile simdi depent kullaniyorum uzerine gelse bir sey olur mu veya duş filan alabilirmiyim sizin deneyimleriniz nedir acil yazin lutfen enfesksiyon kapmamasi icin ne yapabilirim