Canım ben de tüp bebek yontemiyle hamile kaldim,seninki kadar kanamam olmadi ama transferden itibaren yani nerdeyse 2 aydir her gun tonlarca ilac kullaniyorum,gun asiri igne yaptiriyorum,tum bunlar beni de yipratti ama bebegim iyice tutunsun iyi olsun diye sabrediyorum.Sen de sakin pes etme,hep olumlu telkinlerde bulun kendine,elbet bitecek bu sıkıntılarımızda😇